BLIR INGEN LISEBERG

Hej hej.
Kom hem från Emmie för några minuter sen.
Skulle åka buss ut och precis när jag kom till buss-stationen så gick min buss "/ Så mamma fick köra mig till Emmie.
När jag kom så cyklade vi nästan direkt ner till Evedal. Vattnet var iskallt! Så vi kunde inte vara i så länge.
Men sen när vi skulle cykla hem så blev det punka på cykeln, så vi fick gå hem, och det är några kilometer ^^
När äntligen var hemma igen gick vi och köpte glass :)
Sen var vi bara hemma och henne och chillade ^^
Nu blir det nog film snart.
Sen blir det heller ingen Liseberg imån :(

Bara för att jag gillar denna bilden (a)
Ha det bäst.
/Julia♥


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0