TÄVLAT IDAG

♥ Hej!
Har ju tävlat idag, skulle egentligen sjungit "the way i loved you" med Taylor Swift, men nej, det gick verkligen inte! Man får typ aldrig chansen att andas när man sjunger det, dessutom var man ju nervös... Så det blev "this is my life" istället! ;) Det kändes mycket bättre!  
Felicia var också med. Imån kl. 12 så ska vi gå på stan.
Har ont i huvudet och har haft hela dan :( Tror jag håller på att bli lite sjuk.
Längtar också så otroooooooooligt mycket tills jag får min systemkamera! Han mediamarktförsäljaremannen sa att det i alla fall skulle komma nu i augusti, hoppas det annars vet jag inte vad jag gör!
Nu ska jag bara kolla lite grejer till på datan sen ska, göra nåt annat.
 
Bilden har ingenting med inlägget att göra, tycker bara det är roligare med bilder i inläggen^^
Ha det!
/Juliaa (a)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0