NYBAKAT

Hej.
Andra dagen i skolan gick typ ut på att måla & läsa, vi kommer ha det lite skönt nu första veckan.
På morgonen var det värsta då vi skulle cykla till TC i spöregn, så när vi kom till TC så var vi helt genomblöta och det var vi ju resten av lektionen också *suck*. Men våran lärare Kjell var faktiskt snäll och lät oss tjejer (jag, Steffi, Hilde & Zoe) cykla hem efter lektionen och byta kläder ^^

Nu är jag hemma och har bakat lite, sen när cupcaksen som jag då bakade, var färdiga så skulle dem svalna i typ en halvtimme så jag satt mig på verandan för att läsa lite ur en Julia-tidning och det har ju regnat en hel del idag och det blåste också, så när jag skulle göra ett sånt test och hade hämtat en penna satt jag mig ner och då blåste pennan i väg så jag reste mig för att hämta den men utgången var så trång så jag tänkte jag kunde gå på bordet istället men det är ett sånt bord som tippar om det är ojämn vikt på ena sidan, men det insåg ju inte jag förens det var gjort. Jag hade alltså ställt mig på ena sidan av bordet och vasarna åkte ner men jag lyckades fånga dem sen så var det en som faktiskt trillade ner men gick inte sönder, men vattnet åkte ju ut så det blev en vattenpöl och då skulle ju givetvis jag stöta ner min tidning så den gick nästan sönder, alltså dränkt. Så nu hänger den på tork.
Fick skrapsår på benen :P

Sen gick jag in och fixa mina cupcakes, dem blev inte alls bra :S

Ha det bra!
Kram
/Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Orkade inte läsa vad de stog men dom cupcaksen ser riktigt goda ut :D

2010-08-27 @ 20:53:44
Postat av: Jag

Sv: Tack <3

2010-08-27 @ 21:04:39

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0