NOW I'TS MINE!

Hej bloggen!
Skola idag som vanligt.
Sen skrev jag ju igår i sms-inlägget att jag skulle skriva om tävlingen.
Det var verkligen jätte kul!
Första träffade jag ju Filippa och sen var det soundcheck.
Innan tävlingen så var ju insläppet, det stod en massa ungdomar utanför tältet där scenen stod i och när insläppet då startade så sprang alla in och det var hur många som helst! Det var typ bara tonåringar och sen var tältet proppfullt och när man sjöng kunde man springa ut i publiken och det var verkligen skit kul! ;D
Men jag vann inte utan Jonna & Filippas syster Fanny gick till final tillsammans med Melanie sen vann Melanie :)
Men kul vare' i alla fall.
Skrev ju också att jag nu fått min systemkamera igårkväll! Så jag har fotat ganska mycket nu på morgonen innan skolan och nu när jag kom hem.
Här kommer några:

Senare idag är det konståkningträning. Imorgon sångtävling igen.
Vill också att Felicia ska komma så hon får titta på min systemkamera!
Puss
/Julia

Kommentarer
Postat av: Zoe

Kkul<3 ;)

Nu måste vi va nån gång så vi kan fota med våra kameror! :P

Men vet du vad jag kom på, om vi ska ha med våra kameror till Kolmården så måste vi ha med dem hela tiden, men hur ska vi göra när vi ska typ mocka! Då kan vi ju inte ha med dem, men vi kan ju inte bara lämna dem där när vi ska iväg!<3 :S

2010-08-27 @ 15:54:03
URL: http://iinmyheeart.blogg.se/
Postat av: Zoe

Fast nu kom jag på att vi typ måste packa på morgonen, så jag tror att vi ska ha med oss dem, eller vad tycker du?

2010-08-27 @ 15:55:56
URL: http://iinmyheeart.blogg.se/
Postat av: Emelie<33

så skoj att du har fått en system ka´mera :DDDDDD lyckost <3 ha de skoj på kolmården :D

2010-08-27 @ 20:50:46
Postat av: Rebe-sama

sweetie!<3

2010-08-27 @ 21:40:40

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0