NIKON D3000

Hello!
Är just nu helt överlycklig! Pappa och jag var på Media Markt lite tidigare idag och beställde min systemkamera Nikon d3000 som kommer om ca. 1 vecka! ♥

Imorgon så fyller lillebror 10 år! Ska upp tidigt då ju eftersom vi måste gratta honom tidigt för mamma & pappa sticker till jobbet men sen har jag lovar Joar att vi ska hålla på med hans grejor som han får ^^
När mamma kommer hem ska vi göra klart tårtan som vi började lite smått med idag, eller mamma börjare rättare sagt ;) Men sen ska jag dekorera den med glasyr och annat kul, nämligen något jag älskar att göra! ♥
Kanske ni inte visste? ^^
Ha det så bra!
/Juliaa (L)

Glöm inte att anmäla er till tävlingen "Gör min header" ifall ni vill vara med.
Klicka här för att komma till inlägget.
Det är bara att kommentera "vill vara med" eller något liknande på inlägget ♥


Kommentarer
Postat av: emma

vad kul!

Vi måste ut och fota ngn gång då!

2010-08-11 @ 15:22:33
URL: http://eemmaafoto.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0