MUFFINS

Hello bloggen!
Har bakat cupcakes en liten stund nu på förmiddagen. Fast jag hade ju tänkt att göra dem lite "roliga" men vi hade inget florsocker så jag kunde inte göra frostningen, det är som glasyr.

Och som ni ser så gjorde jag bara 5 st. för det är inge kul om man inte har glasyr.

Idag så vill jag va med någon kompis. Vet inte när Felicia kommer hem från Danmark men jag antar att det är ganska sent.
Ska försöka var lite aktiv idag och komma igång nu till konståkningslägret :D Längtar sjukt mycket!
Puss & Kram
/Juliaa



Glöm inte att anmäla er till tävlingen "Gör min header" ifall ni vill vara med.
Klicka här för att komma till inlägget
Det är bara att kommentera "vill vara med" eller något liknande på inlägget ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

ser gott ut ! :D

2010-08-13 @ 10:23:10
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0