KONSTÅKNINGSLÄGRET - 4:E DAGEN!

Tja.
Dagen idag har varit ungefär samma som igår, vi åkte med Emelie i hennes bil till donken, köpte glass och träning och sånt men som jag skrev i det förra sms-inlägget så var jag inte med på första ispasset för att jag kände mig sjuk och mådde inte så bra, gjorde det i förrgår också.
Fast då fick jag vila lite och innan första passet så satt vi (jag, Ida, Bella & Becca) uppe i klubbrummet och tittade på film ♥ Vi kollade på "A cindrella story" den var faktiskt bra (Y)
Imorgon är det uppvisning och vi ska visa upp den pyttelille disco-dansen på isen. Sen är lägret slut :( Dagarna har gått så fort och jag har haft det så otroligt kul! ¨
Tar med kameran imorgon och jag hoppas att jag orkar ta lite bilder.
Nu ska jag sittaoch slappa mera.

/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0