KONSTÅKNINGSLÄGRET - 1:A DAGEN

Hej bloggen.
Idag var det första dagen på konståkningslägret.
Säger bara "wow". Första ispasset har nog aldrig varit så jobbigt. Är ju hur okonditionerad som helst och börjar flåsa nästan direkt när vi började.
Dansen var inte så jätte jobbig men det var mest ispasset och off-icen.
Men kul hade jag! ;D
Det var kul när Idas Iphone ringe och det var någon från Sofis mode som hade ringt.
Hon i telefonen frågade Ida en massa frågor och hon typ fattade inget och sen så skulle hon bedöma något mellan 1-5 hon bara 5,5,5,5,5, 4. Haha det var kul.
Orkar inte berätta om exakt hela dagen.
Nu är jag trött och har ont i huvudet.
Sååå, det var min fina dag.

Bella, Becca, Hanna & Ida ♥ (gammal bild)
/Julia

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0