KONSTÅKNINGLÄGRET - 3:E DAGEN!


Hej bloggen (:
Idag när jag vaknade så var jag hur trött som helst och orkade inte gå upp, det är ju mitten av veckan och då är det ju som segast...
Men sen när jag hade cyklat till ishallen och vi började så gick det jätte bra (Y) Men off-icen var seg.
På isen så landade jag min flipp & treahopp ögel, ögel ;D
Vi åkte också en sväng i Emelies bil som vi gjorde igår. Vi åt glass på donkan igen.
Det var lite kul för när vi skulle beställa så var det såhär:
Först beställde Ida & jag varsin glass sen när Bella skulle beställa så bara:
Hon i kassan: Ska du också ha glass?
Bella: Nej, jag ska ha paj *mörk röst*
Sen skrattade hon som man beställade av och vi med, höhö det var bara lite kul.
Nu har jag ett problem med en sak. Jag tror jag är sjuk.
För när jag skulle cykla hem idag ösregnade + att jag har känt mig sjuk ända sen i morse och jag vill inte missa något av lägret! För om jag inte kan vara med imorgon så kan jag inte vara med på uppvisningen som är på fredag för jag kommer inte hinna öva... För när jag kom hem så hade jag lite feber. Men vet inte om jag är sjuk nu. Vill inte det...
PEACE
/
Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0