GÖR DINA EGNA ROSETTER!

Hej hej bloggen!
Idag fyller ju min lillebror Joar 10 år! Så ikväll kommer mormor och morfar och jag ska fixa tårtan :D
Han fick ett Wii-spel, Super Mario Galaxy 2, Lego, ett Monopol-spel, fast ganska annorlunda sen fick han lite tilll, kom inte ihåg.

Men kan ni gissa vad jag suttit och pysslat med hela förmiddagen/morgonen? Jo, jag har nämligen sytt mina egna rosetter, superkul! Titta här:

Framsida.

Baksida.

Framsida.

& baksida.

När man gör det första gången så har man sån tur med storleken och allt, men andra gången blir det knepigare...det är alltid så, för mig i alla fall.
När jag lärde mig så kollade jag på en video.
Lite sugna på att göra en själv ni med?
Kolla videon, men bara så ni vet pratar hon engelska, fast man behöver inte förstå så jättemycket tror jag, utan bara titta
:


Kram
/Juliaa ♥



Glöm inte att anmäla er till tävlingen "Gör min header" ifall ni vill vara med.
Klicka här för att komma till inlägget.
Det är bara att kommentera "vill vara med" eller något liknande på inlägget ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0