Heeej.
Klockan är för mycket nu och jag ska upp kl. 8 imorgon :S För vid 10 så ska Jessica och jag vara nere vid IOGT-NTO för man skulle samlas då och vid 11 så börjar uttagingen. Kom gärna och kolla. Ska ju söka själva också med "This is my life", börjar bli lite tråkigt att sjunga den nu, tröttnat liksom så har börjat öva lite smått på en Taylor Swift låt som heter "The way i loved you".
Det var inte det jag skulle blogga om utan jag skulle blogga om hur otroligt kul jag haft ikväll! På Rix Fm festivalen så visste Felicia en jätte bra väg man kunde ta för att komma längre fram och till sist stod vi vid staketet! Längst fram alltså. Det var sånt himla tryck och alla sjöng och klappade med och man ville bara ha mer & mer! Sjukt kul! Sen träffade man ju också jätte många kompisar som man inte sett på länge (vissa då) så hela dagen har varit helt AWESOME.
Tog inga bilder, orkade inte. Tyvärr.
Men nu måste jag verkligen sova.
Puss och kram.
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0