BREAKING DAWN, DEL 2 PÅ BIO DEN 16 NOVEMBER 2012!

Nu har Summit Entertainment bekräftat på sin Twitter att Breaking Dawn, Del 2 komm ut på bio den 16 november 2012.


Den första delen kommer ju ut den 18 november 2011, alltså lite mer än ett år till och det kommer ta hela 2 år innan hela Twilight-sagan är slut, vilket jag tycker är både bra och dåligt.
Bra, för att hela sagan kommer hålla på desto längre.  
Dåligt, för att man kommer ju spricka av längtan och att många Twilight-fans inte kommer känna likadant för fenomet och att allt kommer svalna för vissa.
MEN INTE FÖR MIG!♥ Jag vill bara ha mer!
Men vad tycker ni? Tar allting för lång tid?

Kommentera om vad ni tycker.
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym ^^

Tycker som du, att det e båda bra och dåligt :)

2010-08-05 @ 10:28:59

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0