BOOSTER

Hej bloggen!
Idag har jag ju tävlat med Jessica på Barn hjälper barn galan, och vi var faktiskt riktigt nöjda ;D Men jag var inte nöjd efter jag sjungit "This is my life" :/
Men nu så väntar vi på Linn & hennes familj som ska komma hit ♥ Lite senare så går nog jag, Jonna & Linn ut en liten stund på stan. Och Jonna och jag funderar på att åka Booster. Men jag vet inte om Jonna vågar, men jag åkte den förra året och den är inte läskig, bara härlig.


Booster

Någon mer man ser ikväll?
Kram
/Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Linn & Maja

Hej! :)

Nu är vinnaren av veckans twilightfan utsedd (jag vet att de är jätte längesen du anmälde dig men vi glömde bort de.)



Kolla om du blev vinnaren! :D

2010-08-07 @ 21:24:58
URL: http://thetwilightnerds.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0