BARNENS GÅRD IDAG

Hej bloggen!
Idag har jag ju varit på Barnens gård.
Det var faktiskt jätte kul! ;D Fast vattenlandet var ju lugnt roligast! Speciellt Felicias och min nya kompis "vakten" (visste inte vad han hette). Det fanns en jätte hög rutschkana, så han då stod där uppe och tittade typ efter vad folk gjorde. Det var ganska hårda regler, så man kunde inte smita undan precis. Först när vi åkte där så var han ganska sur och typ lite konstig men sen när man väl "lärde känna" honom så var han rolig ;D
När man åkte den rutschkanan så skulle man ha en sån ring och Felicia & jag åkte typ hela tiden på den med två sistar i och helt plötsligt var han jätte snäll mot oss ^^ Vi fick göra vad vi ville föra honom, åka baklänges, köra när det var rött o.s.v, också puttade han på oss. Men man hörde oftast inte vad han sa för han mumlade bara så man bara "Va?" och då sa typ bara "Mm" också sa man va igen han bara "Japp" eller nåt :P Men sen skulle han byta av med någon annan och då blev jag och Felicia jätteledsna :'(
Så vi var nästan bara i vattenlandet. Sen körde vi sånna typ små El-bilar, ha, dem var faktiskt kuliga. Och en massa annat!
Nu så är jag helt slut och har säket blodsprängda ögon bara för vi badat så mycket.
Bilder kommer imorgon.

Kram♥
/Julia


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0