ÄLMHULTSDAGARNA - BILDER


Tja.
Idag har jag ju tävlat i Älmhult i finalen. Kom varken 1:a, 2:a eller 3:a men det var kul att sjunga för det var jätte mycket publik! ^^
Lite bilder från idag (mamma har tagit det flesta bilderna från när vi sjöng) :

Mamma ♥

Vi sitter på tåget och väntar på att det ska åka...

Nu kommer alla tävlande (mamma som tagit bildern). Dem kommer i helt fel ording bara så ni vet.
Emma (kom 2:a)

Robin

Kom inte ihåg vad dem hette

Malle (suddig)

Peje (programledare)

Rebecka

Jag

Mikaela

Sally (förra årets vinnare, hon uppträdde alltså bara)

Något band ^^

Elina (HON VANN!)

Thea (kom 3:a) Hon sjöng till han som sitter där bak och spelade gitarr, vet inte vad han hette.

Nu är det jag som fotar igen.
Molly

Igen

& igen

Min ros jag fick

-

När jag kom hem såvar jag jätte trött men vi har ätit lite nu och jag kollade på ett nummer från Dansfeber, det nya programet på tv4 men det fångade inte mitt intresse.
Satt och hade lite kul med Emelie & Zoe vid webbkameran ^^
Senare så gå "Brölopps-fotografen" och den ska jag titta på.
Kram
/Julia ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0