VALBORG !

Hejj <3 Idag var det städdag på skolan och först så plockade jag, Emma, Hilde & Hilma liite skräp men alla av oss hade typ ont i huvudet så vi satte oss ner och slappade :P fast sen såg Annika oss och då så var vi tvugna att gå upp. Sen började det ös regna, så vi fick gå in men först så var det jag och några andra från klassen som gick till ett tak där det kom jätte mycket vatten och vi duschade där :P väldigt fräscht xD<3 sen så gick vi in och var hus blöta som helst och i klassen så körde vi land och stad , jag tyckte att det var väldigt bra att vi slapp städdagaen iallafall !:D
Sen efter kl. 12 slutade vi då ju :D Felicia och jag gick hem och kollade på en film som hette "The Ugly Truth" ,
efter det skulle jag ner på stan med mammi och Felicia följde med köpte det här:
Randig tröja JC 199:-


Ljusrosa blus JC 199:-


Tights Bik Bok 149:-

Sen ikväll blire valborg med Linn (L)<3




Kram
Julia :)<3










Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0