Bästaste du ...

HEJ IGEN ! :D Hade en underbar dag idag. Först kom Felicia och jag gjorde klart min läxa och bara för att jag suger på bråk och procent så fick hon hjälpa mig typ hela tiden. Läxan färdig och sen var det dags att baka det blev browines som Ammie (Jonnas kompis) tipsade oss om. Sen skulle vi ner till Felicia och äta tacos, gott & mysigt vare. Sen skulle vi upp igen :P vi skulle fika (jag, Dino, Felicia & Julia) gräddbulle och våra brownies som blev hur goda som helst !<3 vi fikade ute i trädgården, det var jätte mysigt.
Sen skulle vi hoppa på våran studsmatta Dino som är Felicias lillebror bråkade lite och först var det lite allvar men sen så ville Dino hem bara för dom typ var as arga på varandra men jag hämtade honom och han skulle hämnas ! han sprang tillbaka och började att kasta skor på Felicia och det såg helt sjukt ut och Joar började också kasta skor på Felicia det såg ännu sjukare ut och jag fick lite skrattanfall asså har aldrig skrattat så mycket sen Felicia, jag och Emmie sovde över :)
Dino och Joar gick hem till Felicia och Dino lite senare och Felicia och jag hoppade, pratade och pratade :P<3
Vi pratade om ifall hon skulle flytta eller jag skulle flytta eller om vi skulle växa ifrån varandra när vi blir äldre och massa sånt men jag vet att det alltid kommer att vara jag och du Felicia ...
ÄLSKAR DIG FELICIA ! HAND I HAND LIVET UT ! (L)
du och jag.
Kram
Julia :D

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-post: (bara jag som ser)

Din fina blogg/hemsida:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0